novelldiirectiion.blogg.se

Del 6 - I wish

Kategori: Allmänt

Vi stog där utanför pizzerian och kramade om varandra. Sedan så hörde jag ett namn som lät så bekant. Namnet jag hörde var Mellie. __________________________________________________________________________________________ Mellie var hade jag hört det namnet förut? Det namnet kändes jätte bekant. "Michelle?" sa Ashely och puttade till mig lite lätt på axeln. "Huh, va?" sa jag förvirrat. "Ska vi gå in eller?" frågade Marry och flinade. "Haha, ja." sa jag och log. "Vad tänkte du på?" sa Ashely samtidigt som vi gick in i pizzerian. "Nej, det var inget." sa jag. "Det såg inte ut som om det inte var något." sa Marry. När vi kom in där så var det mycket folk och jätte varmt. Vi beställde varsin pizza och satte oss vid ett av dom få lediga bord. jag tog en tugga av min pizza och kollade mot dörren. Det var några killar som kom in, några väldigt bekanta killar. det var dom killarna som hade hjälpt mig ut ur bilen. Jag såg killen med krulligt hår komma in och han kollade på mig. Efter en stund så kom dom fram till mig. "Hej!" sa han med krulligt hår och log. "Hej!" svarade vi och log tillbaka. "Kan vi sitta här, det är finns inga lediga platser." sa en blond kille och log. "Visst." sa Marry och log. "Kommer ni i håg oss?" frågade han med krulligt hår. "Jag, det gör vi." sa Marry coh Ashely samtidigt. "Nja, lite smått." sa jag, egentligen kom jag i håg hust honom men det kändes konstigt att säga. "Okej, jag var den killen som bärde dig ut ur bilen." sa han och log "Okej." sa jag och log tillbaka "Hur är det med dig?" frågade en kille med nästan svart hår och dom kollade allvarligt på mig. "Jo, det är väl bra." sa jag Vi hade snackat i nästan två timmar nu och vi skulle åka hem." "Förresten vad heter ni?" frågade Ashely. "Vet ni inte villka vi är?" frågade han med blont hår förvånat. "Nej." sa Marry och log. "Jag är Harry." sa han med krulligt hår. "Niall." sa han med blont hår. "Liam." sa en kille med brunt hår. "Louis." sa en kille som också hade brunt hår. "Och jag är Zayn." sa han med nästan svart hår. "Okej." sa jag. "Vi kan väl träffas någon mer gång?" sa Harry och vi nickade. "Visst, men vi måste gå nu." sa jag "Hej då!" sa dom nästan samtidigt. "Hej då!" sa jag. Jag slängde mig på sängen och kollade på klockan, den var bara 22:05 men jag var riktigt trött och så var det skola i morgon. Jag gick in på toan för att tvätta bort sminket och för att borsta tänderna. Sedan så tog jag på mig pyjamas och kröp ner under mitt varma prickiga täcke. Jag kollade upp i taket och tänkte på killarna vi träffade. Villka var dom egentligen? Jag kände igen dom jätte mycket. Ingen aning varför, men jag tänkte på harry mest. Precis innan jag han sommna kom namnet Mellie upp i huvudet. Jag hade så många frågor men vem som skulle kunna besvara dom hade jag ingen aning om. Vad hade jag fått namnet Melllie i från? Vem var killarna? Varför kunde jag komma i håg just Harry mest? Det var bara några av mina alla frågor. __________________________________________________________________________________________ Väldigt kort del förlåt för det och förlåt för att det inte kom någon del i går! Jag hade inte tid, men jag ska försöka skriva så ofta som möjligt och försöka skriva lite längre. I dag var det en väldigt kort del för att jag är jätte trött och klockan är ganska mycket. Kommentera mycket nu och följ mig på twitter: https://twitter.com/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: